10 jaar Think-Pink

HEROES vieren in de Ancienne Belgique

10: zoveel kaarsjes blaast vzw Think-Pink op donderdag 21 september 2017 uit. 10 jaar strijden tegen borstkanker, voor én dankzij ontelbare HEROES. Daarom staan zij centraal op deze verjaardag. Die viert de vzw in de Brusselse AB, samen met Scala, Koen Buyse van Zornik en Regi. Ben of ken jij een HERO? Nodig haar of hem dan uit voor een unieke avond.

Wie zijn die HEROES precies? Een lotgenoot die getroffen is door borstkanker. Haar geliefde, kinderen, broers of zussen, ouders en grootouders. De buren die hun steentje bijdragen door het gras afrijden, een maaltijd brengen, eens binnenspringen om te vragen hoe het gaat. Collega’s die bellen om te laten voelen dat je er niet alleen voor staat. Het onderhoudspersoneel of de keukenmedewerkers in het ziekenhuis.

Alle artsen, verpleegkundigen, kinesisten, technici, psychologen en sociaal assistenten van de borstkliniek. Elke Think-Pinkdeelnemer die fondsen inzamelt voor wetenschappelijk onderzoek. Iedereen die haar of zijn haar knipt voor Geef om Haar. Iedere onderzoeker die zoekt naar betere genezingskansen of meer levenskwaliteit voor lotgenoten. Stuk voor stuk zijn zij HEROES.

HEROES in de spotlights

Op hun manier zijn ze lotgenoten of staan ze hen bij. En daar heeft Think-Pink de grootste bewondering voor. Daarom bezorgt de nationale borstkankercampagne 2.000 HEROES graag een onvergetelijke avond in de Brusselse Ancienne Belgique. De vzw verwelkomt alle HEROES graag vanaf 19.30 u.

• Nodig jij graag jouw HERO uit? Bestel een duoticket (€ 60) en geniet samen van deze unieke avond. Individuele tickets (€ 30) zijn ook verkrijgbaar.
  • Verras je graag een onbekende HERO met een ticket (€ 30)? Schenk er een via Think-Pink!
  • Tip: toon als bedrijf hoe belangrijk je de strijd tegen borstkanker vindt en nodig 50 HEROES uit voor hún avond (€ 1.500).

Indrukwekkende videoclip met hoofdrol voor HEROES

Naar aanleiding van het feest in de AB en haar tiende verjaardag eert Think-Pink alle HEROES met een indrukwekkende videoclip waarin zij de hoofdrol spelen, op de tonen van het gelijknamige nummer van  Scala & Kolacny Brothers. De clip werd opgenomen in het Brusselse HIS-ziekenhuis met échte HEROES en hun verhaal.

PERSBERICHT_10-jaar-Think-Pink-in-de-AB-op-21-september_17-augustus--2017_NL.docx