Basware anyERP Adapter 6: SAP-gecertificeerde integratie met SAP® S / 4HANA®

Basware heeft met Basware anyERP Adapter 6, dat onderdeel uitmaakt van Basware’s P2P-oplossing, een SAP-gecertificeerde integratie met SAP S / 4HANA gerealiseerd. Het anyERP Adapter 6-integratiecomponent stelt organisaties in staat hun Basware P2P-oplossing met SAP S / 4HANA te integreren.

SAP-integratie is een eenvoudige toevoeging aan de steeds populairder wordende P2P-oplossing van Basware. Er zijn al honderden SAP-klanten wereldwijd die Basware’s P2P-oplossingen gebruiken.

SAP S / 4HANA is een intelligente ERP, gebouwd voor het SAP HANA-platform, en is beschikbaar in zowel de cloud als op locatie. Het biedt een digital age user interface, een op ‘AI’ gebaseerde automatisering en next generation processen waarmee bedrijven van nieuwe innovaties kunnen profiteren. SAP heeft tevens de Basware P2P-oplossing (anyERP Adapter 6) gecertificeerd met SAP Netweaver-technologieplatform.

"We zijn blij met de aankondiging dat onze P2P-oplossing gecertificeerde integratie met SAP S / 4HANA heeft”, zegt Dany De Budt, country manager bij Basware. “Omdat bedrijven met duizenden internationale leveranciers communiceren, wordt de commerciële wereld steeds complexer. Onze SAP-gecertificeerde oplossing helpt bedrijven hun uitgaven onder controle te houden.”

De Budt vervolgt: “De mogelijkheid van Basware’s P2P-oplossing om met SAP S / 4HANA samen te werken heeft een meer dan gunstige uitwerking op bestaande en toekomstige klanten.”

20180629 ERPAdapter6 NL.doc

DOC - 52 Kb