Basware behaalt ISO 9001:2015-certificering

Certificering toont aan dat Basware zich inzet voor het hoogste kwaliteitsniveau van zijn Fintech-oplossingen

Het Basware quality management system is gecertificeerd volgens de International Organization for Standardization (ISO) 9001:2015-norm, de meest algemeen erkende internationale norm voor kwaliteitsmanagement. De certificering omvat het ontwerp, de ontwikkeling, de bedrijfsvoering, de klantenondersteuning en de verkoop van de clouddiensten voor procure-to-pay en e-invoicing via het netwerk.

“Onze bedrijfswaarden – het succes van de klant stimuleren, het voortouw nemen, streven naar uitmuntendheid, inspireren en geïnspireerd worden – leiden onze activiteiten”, aldus Dany De Budt, Country Manager België en Nederland bij Basware. "Onwrikbare kwaliteit vormt de kern van elk van die waarden, daarom is deze certificering - in wezen een kwaliteitsgarantie - een bewijs van onze toewijding en belofte aan bestaande en nieuwe klanten."

Deze certificering is gebaseerd op veel quality management principes, waaronder een sterke klantgerichtheid, de motivatie en betrokkenheid van het topmanagement, de procesaanpak en continue verbetering. De goedkeuring van een quality management system volgens ISO 9001 helpt ervoor te zorgen dat klanten consistente, hoogwaardige producten en diensten krijgen. Het neemt ook de eisen uit de toepasselijke wet- en regelgeving op in het operationele werk van Basware.

"We zijn er trots op dat deze standaard het continue werk van het Basware-team aan zijn quality management system, dat de best practices uit de branche volgt, versterkt om het hoogste niveau van operationele prestaties te behouden", aldus nog Dany De Budt. "Met de gezamenlijke wereldwijde inspanning onderlijnt het certificeringsproces de collectieve toewijding aan hoge kwaliteit en een klantgerichte benadering."

20210608 ISO NL.docx

PR Consultant, Square Egg Communications