Basware biedt datavalidatie tegen zakelijke database Dun & Bradstreet

Met wereldwijde data kunnen organisaties binnen het Basware Network eenvoudig leveranciersgegevens valideren én verrijken

Basware gaat samenwerken met Bisnode, lid van Dun & Bradstreet’s wereldwijde netwerk. Samen zullen de partners de gegevens van Dun & Bradstreet gebruiken om bedrijfsintelligente inzichten te bieden die Basware klanten helpen bij het optimaliseren van leveranciersrelaties. Basware klanten maken gebruik van up-to-date leveranciersdata wat hen een holistisch beeld geeft met wie ze werken.

De nieuwe oplossing maakt gebruik van het D-U-N-S®-nummer om relaties tussen bedrijven te identificeren. Hierdoor kunnen organisaties binnen het Basware netwerk de kwaliteit van leveranciersdata verbeteren door deze te valideren én te verrijken aan de hand van de Dun & Bradstreet bedrijfsdatabase. Dit elimineert doublures, actualiseert bestanden en vult leveranciersgegevens aan met essentiële informatie. Hierdoor kunnen bedrijven efficiënter werken en liggen kostenbesparingen binnen handbereik.

We zijn voortdurend bezig met de ontwikkeling en innovatie van nieuwe diensten met toegevoegde waarde voor organisaties binnen het Basware Netwerk. Hierbij trachten we samen te werken met andere innovators op het gebied van e-commerce”, zegt Vesa Tykkyläinen, CEO van Basware. “De combinatie van de wereldwijde commerciële database van Dun & Bradstreet met Basware’s grootste open B2B-netwerk vereenvoudigt niet alleen het leveranciersgegevensbeheer, maar verhoogt ook de efficiëntie in leveranciersrelaties en het uitgavenbeheer voor onze klanten.”

20180130 DunBradstraat NL.docx