Basware e-Invoice Sending en Receiving geïntegreerd met Oracle Cloud en beschikbaar binnen de Oracle Cloud Marketplace

Basware, reeds Gold-levellid van het Oracle PartnerNetwork, heeft zijn e-invoicing verzend- en ontvangstoplossingen geïntegreerd met Oracle Cloud. Tevens is de oplossing vanaf heden beschikbaar binnen de Oracle Cloud Marketplace. Deze integratie biedt toegevoegde waarde aan Oracle Financials Cloud-klanten.

Met het Basware-netwerk kunnen bedrijven gemakkelijk en voordelig e-facturen verzenden en ontvangen met hun handelspartners wereldwijd – en dit allemaal via een enkele verbinding. Dit grootste open netwerk in zijn soort verbindt wereldwijd momenteel meer dan een miljoen bedrijven.

De Oracle Cloud Marketplace is een one-stop-shop voor Oracle-klanten die op zoek zijn naar vertrouwde zakelijke applicaties en serviceproviders met unieke zakelijke oplossingen, waaronder oplossingen die Oracle Cloud-applicaties uitbreiden. Oracle Cloud is de breedste en meest complete openbare cloud in de branche en levert enterprise-grade diensten op elk cloudtechnologieniveau, waaronder Platform as a Service (PaaS), Infrastructure as a Service (IaaS) en Software as a Service (SaaS) .

“Deel uitmaken van de Oracle Cloud Marketplace is een sterke stap voor ons. We proberen deze mogelijkheid te benutten om contact op te nemen met de Oracle ERP Cloud-gemeenschap en de toonaangevende e-invoicing en innovatieve financieringsservices van Basware voor een steeds breder publiek te brengen," zei Dany De Budt, Country Manager, Basware. “De deelname van Basware aan de Oracle Cloud Marketplace vergroot onze toewijding aan de Oracle-gemeenschap en stelt klanten in staat om gemakkelijk te profiteren van de voordelen van de oplossingen voor het verzenden en ontvangen van Basware-e-facturen. We kijken ernaar uit om de kracht van de Oracle Cloud te benutten om ons te helpen onze zakelijke doelen te bereiken.”

"De cloud biedt een enorme kans voor onze partnercommunity", aldus David Hicks, vice-president Worldwide ISV Cloud Business Development, Oracle. "Basware's toewijding om met de Oracle Cloud te innoveren en kwaliteit te bieden, helpt onze gemeenschappelijke klanten cloud-enabled e-Invoice-oplossingen te ontvangen die klaar zijn om te voldoen aan kritieke zakelijke behoeften."

Geïntegreerd met Oracle Cloud herkent het OPN (deel)oplossingen die zijn getest of geverifieerd om te integreren met Oracle Cloud-applicaties.

De Oracle Cloud Marketplace biedt een intuïtieve gebruikersinterface om te zoeken naar beschikbare applicaties en services, evenals gebruikersbeoordelingen om klanten te helpen bij het bepalen van de beste zakelijke oplossingen voor hun organisatie. Met de nieuwe geautomatiseerde installatiefuncties kunnen klanten eenvoudig zakelijke applicaties van providers implementeren vanuit een gecentraliseerde cloudinterface.

20190808 Basware Oracle NL.docx

PR Consultant, Square Egg Communications