Basware erkend als ‘Value Leader’ voor AP Automation, P2P en E-Procurement

Basware is uitgeroepen tot Value Leader voor alle vijf buyer personas in de Accounts Payable (AP) Automation Q1 2020 SolutionMap™ van Spend Matters en voor vier buyer personas in Procure-to-Pay (P2P) en E-Procurement in hun respectievelijke SolutionMap™. Value Leaders zijn providers met zowel bovengemiddelde analisten- als klantscores.

“In deze ongekende tijd zijn onze topprioriteiten de gezondheid en veiligheid van werknemers, klanten en partners en om onze diensten aan onze klanten te blijven leveren", zegt Dany De Budt, Country Manager Benelux bij Basware. “We gaan nog steeds vooruit, handelen naar wat nu bekend is en bereiden ons voor op de toekomst. Een deel daarvan is het behouden van een gevoel van normaliteit door successen te vieren, zoals deze onderscheidingen in de SolutionMap. We zijn trots op de superieure cijfers van zowel analisten als klanten, die ik zie als een bewijs van de sterke functionaliteit, innovatie en levering van onze oplossingen vanuit verschillende perspectieven.”

SolutionMap, de definitieve benchmark voor inkooptechnologie die wordt gebruikt voor de evaluatie van 69 inkoopsoftwarebedrijven in 13 technologiegebieden, bestaat uit gelijke delen input van klanten en analisten. Het beoordeelt leveranciers op basis van hoe ze voldoen aan de behoeften van vijf buyer personas: Nimble, Deep, Configurator, Turn-Key en CIO-vriendelijke persona's. Basware behaalde de volgende ranglijsten:

• P2P SolutionMap: Value Leader voor de Deep, Configurator, Turn-Key en CIO-vriendelijke persona's
  • E-Procurement SolutionMap: Value Leader voor de Nimble, Configurator, Turn-Key en CIO-vriendelijke persona's
  • Invoice-to-Pay SolutionMap: oplossingsleider voor alle vijf persona's

“De nieuwste SolutionMap-update van Spend Matters geeft aan dat Basware's P2P-onderzoek en -ontwikkeling vruchten blijven afwerpen", zegt Xavier Olivera, Spend Matters’ hoofdanalist voor de procure-to-pay-oplossingsmarkt. "Basware heeft het hoogste resultaat van SolutionMap behaald door gerangschikt te worden als Value Leader, wat betekent dat hun oplossingscapaciteiten goed scoren bij analisten en dat hun klanten Basware goede cijfers gaven. Ze deden het erg goed in drie van de SolutionMap-categorieën waarin ze concurreren: E-Procurement, Procure-to-Pay en het AP Automation gebied.”

20200401 Value Leader NL.docx

PR Consultant, Square Egg Communications