Basware lanceert Maturity Services voor ontwikkeling Source-to-Pay-processen

Basware introduceert met Maturity Services een assessmenttool voor zijn klanten. Maturity Services helpt organisaties bij het beoordelen, ontwikkelen en verfijnen van Source-to-Pay-processen om vervolgens de beste source-to-pay met Basware te bewerkstelligen.

Dany De Budt, Country Manager België en Nederland: "We ervaren vaak dat organisaties moeite hebben om te zien waar ze zich ​​ten opzichte van anderen begeven bij de implementatie van geautomatiseerde processen. Met Maturity Services kunnen we hen helpen niet alleen te begrijpen waar ze zich bevinden, maar ook hoe ze het opnemen tegen de geldende standaarden. Zodra organisaties een duidelijk idee hebben van de resultaten die ze willen boeken, helpt Basware bij de strategie en de concrete stappen die nodig zijn om deze te bereiken."

De maturity-assessmenttoolvormt het hart van Maturity Services: een online onderzoek dat de klant inzicht geeft in de volwassenheid van zijn organisatie op zeven gebieden. Denk daarbij aan onder meer Procurement, Accounts Payable en Organisation & Governance. Het geeft ook een gedetailleerde analyse van een specifiek gebied van de interesses van de klant. Op basis hiervan kunnen gerichte plannen worden gemaakt en met verdere ondersteuning door Basware worden uitgevoerd.

"We hebben deze assessment zo ontworpen dat die naar meerdere personen en stakeholders in een organisatie kan worden gestuurd. Zo krijgen we vanuit verschillende invalshoeken informatie die helpt bij de ontwikkeling van onze activiteiten en oplossingen”, voegt De Budt toe.

20190411 Maturity Services NL.doc

DOC - 52 Kb