Basware nu beschikbaar via SAP® App Center

Oplossingen breiden e-invoicing, e-procurement en AP-automatisering uit

Basware’s oplossingen voor e-invoicing, e-procurement en AP-automatisering zijn vanaf heden beschikbaar in het SAP® App Center, de digitale marktplaats voor SAP-partneraanbiedingen. Deze oplossingen integreren met SAP S/4HANA® en bieden bedrijven wereldwijd best-in-class mogelijkheden.

"Basware streeft ernaar oplossingen aan te bieden voor gebruik met toonaangevende ERP-software, waaronder SAP. Daarom zijn we blij onze relatie uit te breiden door onze oplossingen beschikbaar te stellen in het SAP App Center", aldus Dany De Budt, Country Manager bij Basware.

In SAP App Center kunnen bedrijven ongeveer 1.800 innovatieve partneroplossingen vinden die integreren met SAP-oplossingen en deze ook uitbreiden. De oplossingen zijn door SAP gevalideerd en kunnen worden gesorteerd op SAP-productlijn, branche, oplossingstype en use-case scenario. Hierdoor ontstaat een eindeloos aanbod aan mogelijkheden. Het zoeken naar en aanschaffen van SAP-partneroplossingen is te vinden via www.sapappcenter.com.

Basware is een OEM-partner in het SAP PartnerEdge® Build-programma. Hierdoor is het in staat softwaretoepassingen te bouwen, vermarkten en verkopen bovenop toonaangevende technologieplatforms van SAP. Het SAP PartnerEdge Build-programma biedt activeringshulpmiddelen en ondersteuning om het bouwen van disruptieve applicaties gericht op specifieke bedrijfsbehoeften te vergemakkelijken. Het programma biedt toegang tot alle relevante SAP-technologieën in één eenvoudig kader onder een wereldwijd OEM-contract.

20191203 SAP NL.doc

DOC - 52 Kb