Basware ontvangt Co-Sell Ready-status van Microsoft

Basware heeft binnen het Microsoft One-partnerprogramma de Co-Sell Ready-status ontvangen. Bouwend op zijn status als Microsoft Gold-partner is Basware nu onderdeel van een select gezelschap onafhankelijke software vendors die door Microsoft voor joint sales, support en go-to-market-initiatieven zijn verkozen.

Basware zal direct gaan werken met Microsoft’s wereldwijde verkooporganisatie, Dynamics 365 Finance & Operations- en Business Central-partners om zo de adoptie van source-to-pay-oplossingen te laten groeien. Basware zal op specifieke klantmogelijkheden met Microsoft-verkoopteams en -partners samenwerken. Basware-apps (waaronder Procurement, Accounts Payable Automation, e-Invoice Sending and Receiving en CloudScan) zijn beschikbaar via Microsoft AppSource.

Paul Taylor, Senior Vice President Global Sales van Basware: “Als langdurige Microsoft Gold-partner zijn we blij met het verlengen van onze relatie met Microsoft. De samenwerking schept aanzienlijke waarde voor onze klanten en we zien uit naar de samenwerking met het Microsoft-team om zo bedrijven optimaal gebruik te laten maken van onze source-to-pay-oplossingen.”

Microsoft is in 2016 met de Co-Sell Ready-status begonnen om zo begrijpelijke verkoop- en marketingsupport voor een geselecteerd aantal partners beschikbaar te stellen. Om hiervoor in aanmerking te komen, dienen bedrijven over klantreferenties te beschikken die succesvolle projecten laten zijn, aan bepaalde prestatie-eisen voldoen en technische en verkoop assessments met goed gevolg afleggen.

Sandra Van Hauwaert PR Consultant, Square Egg Communications

Square Egg Communications BVBA