Basware’s partnercommunity realiseert sterke toename in aantal P2P-klanten via de cloud

Basware heeft in 2018 mede dankzij zijn partnercommunity 58% meer P2P-klanten in de cloud ondertekend, in vergelijking met een jaar eerder. Deze successen liggen in lijn met Basware's strategische doel om een significante, toekomstige groei via het partnerkanaal te bewerkstelligen.

Enkele voorbeelden van cloud-based aanwinsten die door Basware’s partnercommunity in Q4 2018 zijn gerealiseerd:

• Azets, een vooraanstaande Scandinavische leverancier voor outsourcingdiensten voor bedrijfsprocessen in de boekhouding, loonadministratie en HR, heeft Bright Group, de toonaangevende leverancier van services voor evenementtechnologie in de Scandinavische landen, ondertekend. Naast Bright Group scoorde Azets in het vierde kwartaal meerdere klantenaanwinsten met de Basware-oplossing voor factuurautomatisering en hun outsourcingdiensten voor bedrijfsprocessen.
  • Valtatech, een Basware-partner in Australië, tekende een source-to-pay deal met een van de grootste Superannuation Fund-providers in Australië. De klant zal Basware gebruiken om zijn volledige source-to-pay-proces te verzorgen, van Strategic Sourcing tot Accounts Payable automatisering.
  • Ricoh legde Talpa TV (SBS Broadcasting) vast, een in Nederland gevestigde televisieomroep, om hun purchase-to-pay-proces in de cloud uit te voeren met Basware-oplossingen.
  • Icreative heeft een overeenkomst getekend met Koninklijke Gazelle, een toonaangevende fietsfabrikant in Nederland, om de factuurautomatisering in de cloud te brengen met Basware.
  • nSYS Services, gevestigd in het Verenigd Koninkrijk, heeft een deal getekend om de Accounts Payable automatisering van een grote Noordzeeboringsaannemer met Basware naar de cloud te verplaatsen.

Dany De Budt, Country Manager BeneLux, Basware: "2018 was een recordjaar voor de partnercommunity van Basware. Ik ben bijzonder enthousiast over het momentum en verwacht ook dit jaar nog grote vooruitgang te zien. Met de hulp van deze sterke partnergemeenschap zullen onze klanten jarenlang tastbare bedrijfsresultaten behalen."

20190208 Q4 2018 Partners NL.docx