Dany De Budt is de nieuwe Country Manager Belgium bij Basware

Basware, wereldwijd marktleider op het gebied van e-invoicing en Purchase-to-Pay oplossingen, heeft Dany De Budt per 1 oktober aangesteld als de nieuwe Country Manager in België.

Dany De Budt ziet heel wat opportuniteiten bij Basware. Samen met het team maakt hij er zijn missie van om zoveel mogelijk bedrijven aan te zetten hun facturatie elektronisch te laten uitvoeren. Een visie die trouwens perfect in lijn is met die van de Europese Commissie. Daar willen ze tegen 2020 de helft van alle facturatie op die manier zien lopen.

Daarnaast zal Dany De Budt de lokale organisatie van Basware bijsturen om kort op de bal te spelen met de snelgroeiende veranderingen in organisaties. De Budt: “Basware heeft alles in huis om het internationale succes te bevestigen en uit te dragen in de lokale markten. Ook in België heeft élk bedrijf en élke overheid nood aan een betere doorstroom van zijn facturatie, onkosten en vooral versnelling van betaling aangezien dit alles een onmiddellijke impact heeft op de cashflow. Ik kijk ernaar uit om, samen met het Belgische team, deze uitdagingen aan te gaan.

Dany De Budt werkt sinds 1 oktober vanuit de Belgische Basware vestiging in Erem-bodegem en rapporteert aan Kari Aarvala, Sr Vice President, Global Sales bij Basware.

Over Dany De Budt

Dany De Budt (52) kan steunen op een jarenlange ervaring bij grote data- en technologiebedrijven zoals Huawei Technologies (meest recent), Hitachi Data Systems en StorageTek. Zijn ervaringen binnen accountancy en sales, naast zijn technische achtergrond, maken van hem de geknipte man om bij het Finse Basware aan de slag te gaan. Bovendien nam hij reeds bij Hitachi Data Systems de functie op van Country Manager waardoor hij ook op functioneel vlak de klappen van de zweep kent.

De Budt studeerde in 1985-1986 Industriële Informatica aan de Ingenieurshogeschool in Gent. In de jaren nadien volgde hij de opleidingen Boekhouding en Sociale Veiligheid. Via diverse open universiteitscursussen leerde hij ook nog Economie en Psychologie. Dany woont in Dendermonde, is getrouwd met Sonnia en heeft drie kinderen.

Over Basware

Basware is de wereldwijde leider in purchase-to-pay en e-invoicingoplossingen. Door het vereenvoudigen en stroomlijnen van de belangrijkste financiële processen, stimuleren we bedrijven om het maximale te halen uit hun financiële transacties. Het Basware Commerce Network, ’s werelds grootste open zakelijk netwerk, verbindt 1 miljoen bedrijven uit 100 landen en maakt een eenvoudige samenwerking tussen aankopers en leveranciers mogelijk. Met dit netwerk kunnen toonaangevende bedrijven over de hele wereld hun uitgaven controleren, hun efficiëntie verhogen en betere relaties met hun leveranciers creëren. Dankzij Basware kunnen bedrijven compleet nieuwe manieren van aan- en verkopen introduceren om significant kosten te besparen en hun cashflow te verbeteren.

Ontdek hoe Basware transacties vereenvoudigt en zakendoen vergemakkelijkt op: www.basware.be.

www.twitter.com/basware - www.facebook.com/BaswareCorporation www.linkedin.com/company/basware

20151007-Dany-De-Budt-NL.doc

DOC - 56 Kb