Directie Charge4Europe aangesteld

Schäckermann en Ramirez-Gölz managing directors

Christopher Schäckermann (36) en Diego Ramirez-Gölz (31) zijn onlangs aangesteld binnen de directie van de nieuwe joint-venture Charge4Europe. Inmiddels hebben de Duitse, Oostenrijkse en Poolse kartelautoriteiten het groene licht gegeven aan de joint-venture, die op 11 december 2018 werd opgericht.

Schäckermann, bedrijfseconoom, blijft tevens actief in zijn huidige functie van Head of Product Management eMobility Services bij DKV Euro Service. De afgelopen acht jaar is hij in diverse functies binnen DKV Product Management werkzaam geweest, zoals Head of Product Management Commercial Services.

Bedrijfseconoom Diego Ramirez-Gölz (M.Sc.) combineert zijn functie als managing director van de joint-venture met zijn positie als Technology Automation Lead van de Customer Experience Factory bij innogy. De afgelopen vijf jaar was hij werkzaam in diverse functies op gebied van digitalisering en automatisering van innogy’s customer service.

Charge4Europe gaat all-in oplossingen bieden aan exploitanten van elektrische bedrijfswagenparken door heel Europa. innogy en DKV nemen elk voor 50 procent aan de joint venture deel.

20190305 Charge4Europe NL.docx