DKV blikt terug op succesvolle pre-registratieperiode voor Belgische kilometerheffing

Op 1 oktober 2015 is de registratie van gebruikers en de verdeling van OBU’s (On-Board units) officieel van start gegaan. Bedrijven konden al langer pre-registreren bij DKV om meteen in orde te zijn met alle verplichtingen in verband met de kilometerheffing voor vrachtwagens van meer dan 3,5 ton. DKV maakt nu de balans op van de pre-registratieperiode en blikt tevreden terug.

Pre-registratieperiode
Gertjan Breij, managing director DKV Euro Service Benelux: “Sinds de aankondiging van de nieuwe kilometerheffing op Belgische wegen, voelden we heel wat ongerustheid in de sector. Bedrijven wisten niet goed wat van hen werd verwacht en vreesden daardoor de boot te missen. Bij DKV Euro Service Benelux hebben we net daarom beslist om meteen een versnelling hoger te schakelen en onze klanten de mogelijkheid te bieden om reeds vóór 1 oktober te registreren. Tijdens deze pre-registratieperiode hebben we onze klanten voorzien van alle mogelijke informatie en nieuwtjes over de Belgische kilometerheffing. Net omdat DKV het verschil probeert te maken, met als uitgangspunt het ‘ontzorgen’ van de klant, hebben we gemerkt dat heel wat bedrijven ook effectief hebben ingetekend tijdens die pre-registratieperiode.”

Ook tijdens de officiële registratieperiode kunnen bedrijven terecht bij DKV Euro Service Benelux voor een uitstekende dienstverlening, inclusief de volledige administratie rond de kilometerheffing, en topcondities.

Partners van UNICEF Nederland
Als dienstenleverancier voor de transport- en logistieke sector in Europa maakt DKV graag het verschil. Dit verschil maakt DKV niet alleen door het bieden van uitgebreide diensten, maar ook door het ondersteunen van haar partner UNICEF Nederland bij het project in Mozambique: ‘Een strijd tegen ondervoeding, een strijd tegen kindersterfte’.

Iedereen die bij DKV registreert voor de nieuwe Belgische kilometerheffing, steunt automatisch dit project. Er zijn geen verborgen kosten en uiteraard dienen geen registratiekosten te worden betaald.

Meer informatie over de registratie voor de Belgische kilometerheffing is terug te vinden via de website www.dkv-euroservice.com. Hou de sociale media in de gaten voor de laatste nieuwtjes! Voor meer informatie over de steun aan het UNICEF-programma: http://bit.ly/1Q6xXLL.

20151005-Balans-pre-registratie-NL.docx