DKV breidt Oost-Europees servicenetwerk uit

Tank- en servicekaart aanbieder DKV versterkt voor eind dit jaar zijn netwerk ​ met 500 tankstations in Rusland en Wit-Rusland

Klanten van DKV Euro Service kunnen met hun DKV CARD voor het cash-vrij afrekenen van brandstof nu ook terecht in Rusland en Wit-Rusland. In deze landen voegt tank- en servicekaart aanbieder DKV voor het eind van dit jaar 500 tankstations aan haar servicenetwerk toe. Huidige nieuwe partners van DKV in Rusland en Wit-Rusland zijn Belorusneft, EKA, Gazprom, Tatneft, PTK, ARIS, Surgutneftegas en Astra. Daarnaast zijn er plannen voor uitbreiding van het dienstenaanbod met nog meer oliemaatschappijen.

Ondanks de huidige economische recessie is Rusland een belangrijke toekomstige markt, en dan vooral omdat het tot de grootste energieproducenten van de wereld behoort. In dat opzicht vormt Wit-Rusland een doorvoerland van strategisch belang”, zegt Klaus Burkart, directeur divisie Nieuwe Markten bij DKV. “Ons productaanbod omvat de belangrijke doorvoerroutes en biedt onze klanten hoogwaardige verzorgingsopties tegen een aantrekkelijke prijs.”

De bijkomende tankstations kunnen vanaf nu worden opgevraagd via de kaarten van DKV MAPS en de DKV APP.

20151104-Oost-Europees-netwerk-NL.docx