DKV en evofenedex intensiveren partnerschap

Scherpere financiële prijzen voor evofenedex leden

DKV Euro Service en evofenedex intensiveren in 2017 hun partnerschap en verscherpen daarmee ook direct de financiële aanbieding richting evofenedex leden. Het samenwerkingsverband van evofenedex met DKV biedt evofenedex-leden naast een scherpe prijs ook administratieve ontzorging en vooral ook efficiëntie.

Eenvoudig en snel betalen bij vrijwel alle tankstations, tolwegen, tunnels, bruggen en ferry’s door heel Europa, en dus ook in België? De evofenedex-DKV Tankpas maakt dit mogelijk. Met de evofenedex-DKV Tankpas zijn uitgaven inzichtelijk binnen één totaalfactuur en is btw makkelijk terug te vorderen.

evofenedex is één van Nederlands grootste ondernemersverenigingen met leden actief in meer dan 300 sectoren. Wat hen bindt? Van de bakker op de hoek tot de multinational in de grote stad; allen hebben een logistiek of internationaal belang in hun dagelijkse bedrijfsvoering. evofenedex is dé vereniging die opkomt voor de logistieke en export belangen van ondernemers. Gezamenlijk zijn evofenedex leden goed voor ongeveer 70 procent van alle  goederenverplaatsingen in- of via Nederland. Bovendien zijn evofenedex leden goed voor een marktaandeel van bijna 87 procent aan interne logistiek in Nederland.

Pim van der Waal, manager verzekeringen en ledenvoordeel bij evofenedex vertelt: “Met ruim 15.000 leden is evofenedex een krachtig collectief van handelaren, producenten en exporteurs die samen werken aan 360 graden logistiek en internationaal ondernemen. evofenedex is dé vereniging voor ondernemers die weten dat in logistiek en export winst te behalen valt en juist daarom kan ik het samenwerkingsverband dat wij met DKV Euro Service zijn aangegaan van harte aanbevelen.”

Gertjan Breij, Managing Director Benelux bij DKV Euro Service, vult aan: “Het versterken van de partnerschap met evofenedex past in de strategie die DKV Benelux sinds vijf jaar hanteert richting partners en de markt in het algemeen. DKV Benelux hanteert vijf kernwaarden die het leveren van de juiste services, producten en prijzen garandeert. Inmiddels maken evofenedex leden gebruik van de DKV mobiliteitsdiensten in 32 landen van Europa waaronder België. Dit betekent dat DKV deze leden ontzorgt en verzorgt in bijna heel Europa. Zo kunnen zij zorgeloos hun activiteiten verder ontplooien. DKV doet dit graag en met enige trots, niet voor niets is onze slogan „you drive, we care.”

20170413-evofenedex-NL.doc

DOC - 1.8 Mb