DKV en Gazpromneft-Corporate Sales sluiten strategische alliantie

Gazpromneft-Corporate Sales en DKV Euro Service zijn in Rusland een strategisch partnerschap aangegaan voor brandstofverkoop met fuel cards. De betreffende overeenkomst werd getekend door Gazpromneft-Corporate Sales CEO Dmitry Guzeev en DKV Euro Service managing directors Dr. Werner Grünewald en Dr. Alexander Hufnagl.

Onder het partnership zullen beide bedrijven in de toekomst ook met oplossingen komen voor de afrekening van tol op wegen, tunnels en bruggen in Rusland. Bij het ontwikkelen van de diverse verkoopactiviteiten in de regio zal Gazpromneft-Corporate Sales optreden als ondersteunende raadgever van DKV Euro Service.

“We geloven in een vruchtbare samenwerking met onze sterke, betrouwbare Russische partner Gazpromneft-Corporate Sales. Het partnerschap zal ongetwijfeld resulteren in een sterkere groei van onze wederzijdse zakelijke activiteiten én in een nog groter leveranciersnetwerk voor onze klanten,” aldus DKV Euro Service Managing Director Dr. Werner Grünewald.

Gazpromneft-Corporate Sales CEO Dmitry Guzeev verklaarde daarop het volgende: “Het doet ons veel plezier onze samenwerking met DKV Euro Service aan te kondigen. Onze gezamenlijke inspanningen in de nabije toekomst zullen voortvloeien in de ontwikkeling van een afrekensysteem voor brandstoffen, tolheffingen en voertuig- en andere gerelateerde diensten met behulp van fuel cards.”

20151023-Gazpromneft-NL.docx