DKV Euro Service verwelkomt Diederik Brutsaert

DKV Euro Service, toonaangevende service provider voor wegvervoer en logistiek, heeft een nieuwe man aan boord. Recentelijk is Diederik Brutsaert aangesteld als nieuwe accountmanager voor de regio’s Brabant, Limburg, Wallonië en het Groot Hertogdom Luxemburg. Diederik komt met een vracht aan ervaring & expertise in de sector. Voordien was hij 20 jaar accountmanager binnen de Scania group.

Gert-Jan Breij, managing director van DKV Euro Service, is blij met de nieuwe aanwinst. “Met Diederik weten we dat onze klanten terecht kunnen bij iemand die de sector door en door kent. Hij zal hen bijstaan met raad en daad. Bij DKV vinden we het primordiaal dat onze klanten bij een contactpersoon terechtkunnen voor alle DKV diensten. Diederik krijgt een grote regio te verwerken, maar we zijn ervan overtuigd dat hij dat met verve zal doen.”

Diederik Brutsaert: “Na 20 jaar bij een en dezelfde werkgever was ik aan iets nieuws toe. Maar mijn hart heb ik verloren aan de transportsector, dus ik ben heel tevreden dat ik bij DKV, een naam als een klok, aan de slag kan. Ik kom in een geweldig enthousiast team terecht en kijk ernaar uit om de klanten zo veel mogelijk te ontzorgen. DKV zelf heeft meer dan 80 jaar ervaring in de sector en is bijna 30 jaar actief in België. Ik ben ervan overtuigd dat ik, dankzij mijn connecties in de transportwereld, mijn steentje kan bijdragen om DKV nog beter in de Belgische markt te zetten.”

Diederik Brutsaert wordt bij zijn taken ondersteund door twee doorgewinterde dames van de DKV binnendienst, Miranda Zandbergen en Elodie Farrouilh.

Contactgegevens Diederik Brutsaert:
DKV EURO SERVICE Benelux B.V., Walserij 64, NL-2211 SL Noordwijkerhout