DKV Group breidt netwerk van oplaadpunten uit in Frankrijk

DKV MOBILITY SERVICES Group gaat samenwerken met Freshmile Services

DKV Group en DKV Euro Service, de laatstgenoemde zelfstandig werkzaam binnen de DKV Group als aanbieder en contractant van diensten op gebied van wegvervoer en logistiek, zijn een samenwerking aangegaan met Freshmile Services, Frans exploitant van een infrastructuur van oplaadpunten. Hierdoor kunnen bedrijven die gebruik maken van de DKV CARD nu hun elektrische voertuigen opladen bij in totaal 2.500 Franse oplaadpunten langs de Duits-Franse grens, in Parijs en andere Franse grootstedelijke gebieden.

"We zijn heel blij met deze samenwerking met Freshmile Services, één van de grootste Franse instrastructuurproviders voor oplaadpunten," zegt Bernhard Wolters, Expert eMobility Services bij DKV Group. "Voor ons betekent het betreden van deze Franse markt een belangrijke mijlpaal in onze internationaliseringsstrategie."

Met het opnemen van oplaadpunten in zijn netwerk van acceptatiepunten in Europa doet DKV recht aan de toenemende aantallen elektrische voertuigen op de weg en de daaruit volgende grotere vraag naar acceptatiepunten voor het opladen van elektrische voertuigen over de grenzen. De oplaadpunten staan aangegeven in de DKV APP en routeplanner DKV MAPS.

Op de foto: De heer Arnaud Mora (links, Freshmile voorzitter) en de heer Guillaume Cunty (rechts, directeur DKV Euro Service France).

Sandra Van Hauwaert Square Egg BVBA
Over Square Egg BVBA