DKV komt met ferry app voor heel Europa

Vrijwel alle Europese aanbieders van veerdiensten op één platform - Meer dan 1.000 ferryverbindingen vergelijken en simpel online reserveren

Met het nieuwe DKV Ferry Portal biedt mobility service provider DKV zijn klanten vanaf nu de mogelijkheid om via de app meer dan 1.000 veerdiensten door heel Europa te vergelijken, online te boeken en cashless af te rekenen. In de app staat het aanbod van vrijwel alle Europese ferrymaatschappijen. Hiermee heeft de gebruiker betrouwbare informatie over de voor hem voordeligste en beste oversteek.

Het DKV Ferry Portal is er in twaalf taalversies. De gebruiker wordt gesteund door een veeltalig team van experts – bijvoorbeeld bij vragen over uitzonderlijke lading. Bovendien kunnen wijzigingen en terugboekingen kosteloos worden uitgevoerd.

“Met het DKV Ferry Portal krijgt de klant een professionele service dat ze al kennen vanuit de privé, zoals vluchtreserveringen of hotelboekingen,” zegt Jérôme Lejeune, Managing Director Toll bij DKV Mobility. “Met het DKV Ferry Portal verlagen ze hun administratieve lasten en besparen ze tijd en geld.”

Het DKV Ferry Portal is toegankelijk via de elektronische klantaccount DKV COCKPIT.

Sandra Van Hauwaert PR Consultant, Square Egg Communications
Sandra Van Hauwaert PR Consultant, Square Egg Communications