DKV presenteert veel productinnovaties op beurs transport logistic 2017

Op de Transport Logistic beurs in München van 9 tot en met 12 mei dit jaar presenteert DKV Euro Service tal van productinnovaties in hal A6, stand 303.

Een aantal nieuwkomers in het productportfolio zijn:

• DKV CARD BENEFIT; een kaart waarmee de werkgever zijn personeel een belastingvrije salarisbonus van 44 euro kan toekennen.
  • DKV komt met de DKV BOX EUROPE, een on board unit waarmee vanaf 2018 tal van Europese tolheffingen kunnen worden afgerekend.
  • Ook de elektronische customer account DKV COCKPIT is verder uitgebreid. Vanaf nu bevat deze ook een prepaid functie waarmee de klant per kaart een vast bestedingsbedrag kan instellen.

Op de DKV beursstand worden bovendien nieuwe TomTom navigatietoestellen voor trucks en bestelwagens geïntroduceerd waarop alle DKV acceptatiepunten van Europa kunnen worden ingevoerd. Hiermee hoeven zowel TomTom als de klant niet langer meer te zoeken naar de dichtstbijzijnde acceptatiepunten, maar worden deze simpel en rechtstreeks op hun navigatietoestel aangegeven.

Tot slot komt DKV met de eerste wetenswaardigheden over zijn samenwerking met Kasasi op gebied van fraudedetectie en verwerking van pan-Europese loondata (chauffeurslonen) conform de betreffende nationale wet minimumloon. De toekomstige, bijbehorende producten zullen beschikbaar worden gesteld via het openbaar serviceplatform NIC-place (van NIC GmbH).

20170504-DKV-Munchen-NL.doc

DOC - 90 Kb