DKV registreert 40.000ste OBU voor logistiek dienstverlener H.Essers (Genk)

H.Essers werkt reeds internationaal samen met DKV en heeft ervoor gekozen om ook de afrekening van de nieuwe Belgische kilometerheffing via DKV te laten lopen

H.Essers, een van de meest toonaangevende bedrijven in Europa op vlak van transport en logistiek met hoofdzetel in Genk, rekent de nieuwe Belgische kilometerheffing af via DKV Euro Service. Dit is beslist voor alle vennootschappen en nevenbedrijven van het bedrijf H.Essers Hierdoor zal DKV Euro Service zo’n 1000-tal OBU’s (On Board Units) leveren aan H.Essers. Het totaal aantal door DKV geregistreerde boxen overschrijdt hierdoor de magische grens van 40.000.

Gertjan Breij, managing director DKV Euro Service Benelux: “Voor DKV Euro Service behoren betrouwbaarheid, tijdigheid, continuïteit én de gegarandeerde verzorging van de klant tot de hoogste prioriteiten. Omdat de Satellic Box vanaf 1 april 2016 gegarandeerd klaar is voor gebruik én als OBU van de tolexploitant het voordeligste alternatief op de markt is, hebben we besloten om met de Satellic Box in zee te gaan. Hiermee staat DKV garant voor de beste oplossing tegen de beste prijs. We zijn fier en opgetogen dat toonaangevende bedrijven zoals H.Essers ook de afrekening van de nieuwe kilometerheffing in België aan ons toevertrouwen.”

Feit is dat DKV Euro Service ondertussen al 40.000 OBU’s via de DKV website heeft geregistreerd, waarvan er reeds meer dan 10.000 naar de klanten zijn verstuurd. Dit cijfer onderlijnt andermaal het vertrouwen van de markt in de jarenlange ervaring en doorgedreven expertise van DKV op vlak van tolsystemen in gans Europa.

Pascal Vranken, COO van H.Essers bevestigt de keuze van het bedrijf: “Reeds meer dan 20 jaar werkt ons bedrijf samen met DKV Euro Service. Voor ons zijn de one-stop oplossingen van DKV cruciaal. Via hun doorgedreven tol- en betaaloplossingen in gans Europa, kunnen wij ons als bedrijf focussen op datgene waar we goed in zijn: een betrouwbare en eervolle partner zijn voor de logistieke activiteiten van onze klanten. Die filosofie wordt uitgedragen door onze gemotiveerde chauffeurs, arbeiders, bedienden en managers die klantbetrokkenheid hoog in het vaandel dragen.”

201601-H.Essers-NL.docx