DKV vergroot servicenetwerk in Duitsland

150 Aral-stations aan netwerk toegevoegd

Vanaf nu kunnen klanten van DKV Euro Service met hun DKV Card afrekenen voor brandstof en andere toebehoren bij nog eens 150 Duitse Aral-stations. Al met al kunnen ze hierdoor terecht bij vrijwel elk Aral-tankstation in de Duitse Bondsrepubliek.

Het Duitse servicenetwerk van DKV is inmiddels uitgegroeid tot 13.200 stations, neerkomend op een dekkingsgraad van circa 92 procent. De Aral-stations kunnen worden geïdentificeerd met de DKV APP en de gratis routeplanner DKV MAPS.

"We zijn voortdurend bezig onze klanten de grootst mogelijke dekking en het daarbij horende gebruiksgemak in ons netwerk te kunnen bieden," zegt Volkmar Link, Director Sales D-A-CH. Met de toevoeging van deze 150 gunstig gelegen Aral-stations hebben we de aantrekkingskracht van ons servicenet opnieuw weten te verhogen."

Bij de afbeelding:

Door netwerkuitbreiding in de vorm van 150 toegevoegde Duitse Aral-tankstations hebben klanten van DKV nu toegang tot circa 92 procent van alle tankstations in de Duitse Bondsrepubliek. (foto DKV)

20181114 Distributienetwerk DACH NL.doc

DOC - 85 Kb