DKV verwelkomt Michel van Doorn als Sales Manager Financial Services

DKV MOBILITY SERVICES Group ("DKV”), één van de meest toonaangevende serviceproviders op gebied van wegvervoer en logistiek, verwelkomt Michel van Doorn als Sales Manager Financial Services.

Als Sales Manager Financial Services van DKV zal Van Doorn verantwoordelijk zijn voor alle huidige en toekomstige financiële diensten van DKV Euro Service. Voor nu zijn dat de Refund Services (btw- en accijnsterugvordering).

Ik hoop, en verwacht, de dienstverlening van Refund Services nog verder te verbeteren en daarmee onze klanten optimaal te ontzorgen, zodat zij zich kunnen focussen op hun eigen onderneming”, vertelt Michel van Doorn. “Om diverse redenen maken niet alle DKV klanten gebruik van de Refund Services. Voor de klant is het niet alleen efficiënter, maar ook kostenbesparend om dit door DKV te laten verzorgen. Mijn doel is dan ook zoveel mogelijk klanten op de juiste manier te adviseren over de mogelijkheden en vooral de kansen van Refund Services.”

Vragen over Financial Services? Neem dan nu contact op met Michel van Doorn via +31 6 303 345 02 of [email protected].

20191024 Michel van Doorn NL.docx

DOCX - 1.1 Mb