DKV wint imagoprijs ‘Beste merk 2017’

Europa's meest toonaangevende mobiliteits- & dienstverlener wint opnieuw in de categorie ‘tankkaarten’

Duitse transportprofessionals hebben gekozen: Voor de 13e keer op rij riepen de lezers van lastauto omnibus, trans aktuellen FERNFAHRERDKV Euro Service uit tot het beste merk in de categorie ‘tankkaarten’. De feestelijke prijsuitreiking vond plaats op 21 juni 2017 in Slot Ludwigsburg.

Wij zijn trots op het feit dat DKV in haar thuismarkt bij deze belangrijke verkiezingen opnieuw bovenaan is geëindigd,” zegt Gertjan Breij, Managing Director DKV Euro Service Benelux. “Wij streven onze klantgerichte dienstverlening niet alleen na via uitstekende service maar werken ook wat betreft de ontwikkeling van ons servicepakket nauw samen met onze klanten. Deze waardering vanuit de markt geeft ons veel voldoening.”

Er hebben bijna 10.000 lezers gestemd

In totaal deden 9.680 zeer betrokken lezers mee aan deze verkiezing, die met ondersteuning van de keurings- en certificeringsorganisatie DEKRA werd uitgevoerd. De lezers gaven hun oordeel via een vragenlijst bestaande uit 24 categorieën over merken waarvan de producten een indruk op ze had gemaakt. De resultaten vormen een betrouwbare graadmeter binnen de industrie.

Sandra Van Hauwaert Square Egg BVBA
Over Square Egg BVBA