Europese Basware-partners brengen klantportfolio naar de cloud

Basware heeft door het sterk ontwikkelde partnernetwerk in Europa veel nieuwe klanten voor zijn cloud based purchase-to-pay-oplossing weten te winnen. Het transformatieproces waardoor klanten hun bestaande P2P-proces naar de cloud omzetten, ligt in lijn met Basware’s strategische doelstelling om door te groeien en meer omzet uit de cloud te halen.

Enkele voorbeelden van het succes van Basware’s sterke partnernetwerk:

• Icreative heeft een overeenkomst getekend met het Duitse Klöckner Pentaplast, wereldleider op het gebied van flexibele verpakkingen, drukwerk en speciale oplossingen. Dankzij Basware’s oplossingen en met de hulp van Icreative implementeert Klöckner Pentaplast automatiseringsmogelijkheden voor zijn Accounts Payable in verschillende landen.
  • Fluxym heeft een overeenkomst getekend met een Franse verzekeringsmaatschappij. De overeenkomst omvat de volledige purchase-to-pay-oplossing met de mogelijkheid om facturen elektronisch te ontvangen. Fluxym heeft in de afgelopen drie maanden ook twee andere nieuwe klanten voor Basware’s P2P-oplossing vastgelegd.
  • Finder Financials heeft in België een overeenkomst getekend met Panasonic Energy Europe, de Europese tak voor consumentenbatterijen van Panasonic. Basware en Finder Financials gaan Panasonic’s Accounts Payable naar de cloud overzetten en de klantwensen versterken door analytics, vendor management en e-invoicing toe te voegen.
  • Dimo ​​Software heeft een deal gesloten met een in Frankrijk gevestigde klant, wereldleider in de zadensector. De klant wil zijn factuurverwerking naar de cloud overzetten en de zichtbaarheid vergroten door gebruik te maken van Basware’s analysemogelijkheden.
  • Arcplace heeft een overeenkomst getekend met een Zwitsers label- en verpakkingsbedrijf. Deze nieuwe klant zal een cloud based oplossing voor de Accounts Payable implementeren, waaronder e-facturen- en analysemogelijkheden.

Dany De Budt, country manager bij Basware: "Ik ben zeer verheugd dat toonaangevende bedrijven in hun branche ervoor hebben gekozen om hun Accounts Payable en inkoopprocessen samen met ons te ontwikkelen. Met de hulp van de sterke Basware-partnergemeenschap hebben deze klanten een geweldige toekomst in de cloud."

20181119 Partners NL.doc

DOC - 63 Kb