Naadloze integratiemogelijkheden met meer dan 250 ERP’s bezorgen Basware leiderspositie

Geavanceerde technologie stelt Basware-klanten in staat om gelijktijdig te integreren met meerdere backoffice-systemen

Basware werd voor de derde achtereenvolgende keer erkend als een leider in het Gartner Magic Quadrant voor Procure-to-Pay Suites in 2018. Het bedrijf werd geëvalueerd op basis van criteria zoals 'gemakkelijke integratie'.

Basware verdiende 5/5 voor het integratiegemak, meteen de hoogste score in het onderzoek naar leveranciers die van standaard API’s en afgeleide tools gebruik maken. Met meer dan 30 jaar ervaring in de branche heeft Basware naadloze oplossingen en packaged integrations ontwikkeld voor meer dan 250 verschillende resource planning tools (ERP's), boekhoudsystemen en andere backoffice-oplossingen en voor het importeren van inkooporders van POS, Kanban en MRP-systemen. Hierdoor kunnen klanten inkooporders van deze externe bronnen importeren om facturen aan elkaar te koppelen, meer bestedingen vast te leggen en een 100% zichtbaarheid van uitgaven binnen de gehele onderneming te bereiken.

“Gemak van integratie is iets waar we ons bij Basware als merk onderscheiden,” zegt Dany De Budt, country manager bij Basware. “Basware kan tegelijkertijd worden geïntegreerd met backoffice-systemen en meerdere ERP's. Dit helpt onze klanten om sneller ROI te realiseren en vereenvoudigt het implementatieproces. Onze eigen oplossing ondersteunt de stroom van nauwkeurige en kritieke gegevens over belangrijke bedrijfsoplossingen en verzekert een 100% bestedingszichtbaarheid, ongeacht het backend-systeem.”

Basware is gecertificeerd voor SAP, is lid van de Oracle ERP-familie en is een Microsoft-partner. Bezoek de Basware-blog voor meer informatie over onze integratiemogelijkheden: It’s Not Magic; It’s Technology: Basware Seamlessly Integrates with 250+ ERPs Simultaneously.

20181008 Integration NL.docx