Nieuwe TomTom START navigatiesystemen gelanceerd

Snellere en slimmere navigatiesystemen nu beschikbaar

TomTom (TOM2) lanceert vandaag drie nieuwe navigatiesystemen voor de auto. De nieuwe TomTom START navigatiesystemen zijn rank en stijlvol en beschikken over alle vertrouwde functies, zoals slim adressen zoeken, geavanceerde routetechnologie en toegang tot de meest up-to-date wegenkaarten.

Een populaire functie voor alle autorijders is informatie over de gemiddelde snelheidslimiet bij trajectcontroles. De nieuwe TomTom START navigatiesystemen beschikken over deze functie die ervoor zorgt dat bestuurders altijd op de hoogte zijn van hun gemiddelde snelheid.

De beschikking over Lifetime Kaarten* betekent dat gebruikers zich voor de ganse levensduur van het navigatiesysteem geen zorgen meer hoeven te maken over kaartupdates. TomToms wegenkaarten zijn de meest accurate op de markt. TomToms geavanceerde rijstrookaanwijzingen bieden duidelijke aanwijzingen bij naderende kruispunten, zodat bestuurders nooit meer een afslag missen.

“Ik ben ontzettend trots dat we met niet aflatende inzet onze navigatiesystemen kunnen blijven innoveren en slimmer en veiliger maken”, zegt Corinne Vigreux, medeoprichter en managing director van TomTom Consumer. “We streven er continu naar om nauwkeuriger kaarten te maken, snellere en gedetailleerdere verkeersinformatie te leveren en slimmere routes te creëren. Deze combinatie is wat de rijervaring met een TomTom uniek maakt. We hebben goed naar onze klanten geluisterd en we begrijpen welke verantwoordelijkheid we als toonaangevend bedrijf dragen. Met de nieuwe TomTom START bevestigen we dat vertrouwen.”

De TomTom START 42, 52 en 62 zijn verkrijgbaar met respectievelijk een 4-, 5- en 6-inch touchscreen. De TomTom START 42 en 52 zijn vanaf vandaag verkrijgbaar bij geselecteerde verkooppunten en op de website van TomTom, voor respectievelijk €129,95 en €149,95. De TomTom START 62 is verkrijgbaar vanaf juli 2016.

* Lifetime Kaarten: gebruikers kunnen voor de levensduur van het product per jaar vier of meer volledige updates voor de kaart van Europa downloaden. Er is een PC met internetconnectie en een MyTomTom-account nodig om updates te downloaden. Bezoek voor meer informatie tomtom.com/lifetimemaps.

20160503-TomTom-START-NL.doc

DOC - 60 Kb