NRG Fitness is verkozen tot winnaar van de Diwan Awards 2024 in de categorie Best Business

12e Editie Diwan Awards in Autoworld (Brussel)

NRG Fitness, opgericht in 2014 door serial fitnessondernemer Aziz Allali en Roas Lamine, heeft afgelopen weekend de Diwan Awards in de categorie Best Business gewonnen. De prijsuitreiking vond plaats in aanwezigheid van de Belgische premier Alexander De Croo, de ambassadeur van Marokko in België en het Groothertogdom Luxemburg, Mohamed Ameur, naast verschillende politieke, culturele en zakelijke figuren uit Marokko en België.

Diwan Awards

De Diwan Awards vieren naar jaarlijkse gewoonte opmerkelijke vaardigheden, trajecten of acties van de Belgo-Marokkaanse gemeenschap. Dit initiatief heeft ondermeer als doel het talent en het engagement van de Marokkaanse gemeenschap in België naar waarde te schatten.

Tijdens de viering komen vooraanstaande Marokkaanse rolmodellen samen om jongeren te inspireren en wordt Belgo-Marokkaans entrepreneurship als motor van vooruitgang en integratie gepromoot. Verder wordt het kritisch belang van onderwijs aan de hand van succesvolle voorbeelden onderstreept. De organisatie bestaat 12 jaar en de ceremonie viel dit jaar samen met de herdenking van de 60e verjaardag van de ondertekening van bilaterale overeenkomsten tussen België en Marokko voor arbeidsimmigratie.

De winnaars van de Awards onderscheidden zich door hun acties en bijdragen in verschillende categorieën: Rechten, Business, Gezondheid, Management, Jong Talent, Technologie en Techniek, Onderwijs, Architectuur, Kunst en Cultuur, Sport en Verenigingen.

NRG Fitness is verkozen tot winnaar van de categorie Best Business.

Aziz Allali verwoordde het als volgt: “Wat een eer om deze award in de wacht te slepen en wat een fantastische erkenning! Deze prestigieuze prijs is andermaal een bevestiging dat we niet alleen bedrijfsmatig maar ook maatschappelijk op de goede weg zijn. Ik wil iedereen bedanken die op de een of andere manier zijn steentje heeft bijgedragen aan het ongelooflijke succesverhaal van NRG Fitness: onze meer dan 700 medewerkers, onze vele partners, maar bovenal onze meer dan 60.000 leden die ons elke dag de drive geven om van NRG Fitness de mooiste en beste familieketen van het land te maken!”

20240524 Diwan Awards_NL.docx

PR Consultant, Square Egg Communications