Purchase-to-pay on the go: ​ mobiele toegang tot financiële processen

Mobiliteit faciliteert financiële wendbaarheid, gestroomlijnde processen en snelle toegang tot informatie; hierdoor kunnen beslissingen snel worden genomen

Basware heeft de mobiele toegang tot financiële processen nog meer uitgebreid. Mobiele toegang elimineert vertragingen in bedrijfsprocessen en stimuleert nieuwe winstkansen. De hierdoor ontstane financiële wendbaarheid stelt het zakenleven in staat financiële beslissingen met groter vertrouwen te nemen.

Zakelijke gebruikers en leiders zijn voortdurend onderweg, maar niet al hun zakelijke oplossingen zijn even mobiel. In de hedendaagse concurrerende wereld staat de winst vaak onder druk en verdampt deze vaak door langzame processen of buitensporige kosten. Financiële wendbaarheid, gestroomlijnde processen en snelle beslissingen zijn zeer belangrijk voor groeiende ondernemingen. Mobiliteit voldoet aan deze behoefte, en het zakenleven omarmt mobiliteit voor zowel gebruikerservaring als belangrijke zakelijke processen.

De mogelijkheid om onderweg toegang te krijgen tot financiële processen versnelt beslissingen en leidt hierdoor tot kostenbesparingen en nieuwe winstmogelijkheden. IT-beslissers en -analisten zijn het roerend eens over de grote voordelen van mobiliteit. Sommigen beweren dat de overgang naar een ‘mobiel werken’ met cloud computing het zakendoen evenveel bevordert als de introductie van het internet indertijd.

Mobiliteit maakt het mogelijk om de rustige momenten in een productieve tijd om te buigen. Met de oplossingen van Basware kunnen eindgebruikers gemakkelijk producten en diensten aanschaffen van preferred suppliers en inzicht krijgen in uitgaven en aankopen. Inkomende facturen kunnen worden ingezien en goedgekeurd. Bovendien kunnen declaraties worden opgemaakt, ingediend en goedgekeurd – waar deze gebruikers zich ook bevinden. Mobiliteit maakt een integraal onderdeel uit van Basware’s gebruikerservaring (UX), waarbij het niet uitmaakt wat voor toestel er wordt gebruikt. Deze UX is beschikbaar voor de oplossingen Basware Purchase-to-Pay, Basware Analytics en Basware Travel & Expense. Hierbij wordt een uniforme look & feel aangeboden voor gebruikers op een laptop, tablet en smartphone zonder dat je hiervoor een applicatie hoeft te installeren.

Mobiele toestellen verlossen mensen ook van hun vaste werkplek. De mogelijkheid voor werknemers om overal te kunnen werken wordt steeds belangrijker. Dit heeft geresulteerd in mobiele mogelijkheden voor organisaties die hun financiële processen willen automatiseren.

Bedrijven zijn de concurrentie een stap voor door mobiele toegang tot financiële processen. Financiële leiders kunnen leveranciersprestaties volgen en operationele efficiëntie monitoren. Hierdoor kunnen zij betere en snellere beslissingen nemen die besparingen opleveren en nieuwe winststromen genereren.

20151123-Mobility-NL.doc

DOC - 57 Kb