ŠKODA brengt Think Pink dichter bij borstkankerpatiënten

Al 9 jaar lang zet ŠKODA als Think Pink-partner voluit de schouders onder de strijd tegen borstkanker. Met 6 nieuwe ŠKODA FABIA COMBI-auto’s en 2 ŠKODA KAROQ-auto’s zorgt ŠKODA Import, D’Ieteren, ervoor dat Think Pink-medewerkers vlot tot bij lotgenoten raken. Bovendien heeft het partnerschap ook een sportief fietskantje met de ŠKODA Ladies’ Classic for Think Pink.

Bewegen behoort tot het DNA van Think Pink én van ŠKODA. Logisch dat de nationale borstkankercampagne en het autobedrijf elkaar ook op dat vlak vinden.

“Dankzij ŠKODA konden we dit jaar op 26 augustus voor het eerst de ŠKODA Ladies’ Classic for Think Pink organiseren in Oudenaarde. Een Think Pink-team verscheen ook aan de start van de ŠKODA Spa Cycling”, vertelt Think Pink-voorzitter Heidi Vansevenant. “Twee fietsafspraken die ook in 2019 op de agenda prijken. Op 25 augustus verzamelen fietsliefhebsters in Oudenaarde, op 8 september trekken we samen naar het Francorchamps-circuit voor een unieke fietsdag.”

Campagnewagens sensibiliseren onderweg

Met de opvallende ŠKODA-wagens verspreiden de medewerkers van Think Pink ook onderweg de boodschap dat we borstkanker geen kans meer mogen geven.

“Borstkanker treft 1 vrouw op 8 in ons land”, onderstreept Heidi Vansevenant. “Het is ontzettend belangrijk dat borstkankerpatiënten hun ziekte snel op het spoor komen. Die boodschap verspreiden we op zo veel mogelijk manieren. Dankzij ŠKODA doen we dat dus ook onderweg.”

PERSBERICHT_ŠKODA brengt Think Pink dichter bij borstkankerpatiënten_21 december 2018_NL.docx