Sophos door SE Labs uitgeroepen tot beste endpointbeveiligingsoplossing

Sophos Intercept X Advanced scoort als industrie-beste voor bescherming tegen endpointdreigingen

Sophos is in het meest recent jaarverslag van SE Labs uitgeroepen tot beste endpointbeveiligingsoplossing voor bedrijven tot 250 medewerkers in 2019. In het nieuwe rapport wordt Intercept X Advanced erkend als het beste in de branche voor bescherming tegen endpointdreigingen, op basis van sterke productprestaties na maanden van diepgaande testen.

SE Labs testte meer dan 50 verschillende producten aan de hand van meer dan 5.000 gerichte aanvallen. “Deze aanvallen werden op een realistische manier uitgevoerd met behulp van openbaar beschikbare hacking tools”, aldus het rapport. “Om ervoor te zorgen dat onze testen zo realistisch en nuttig mogelijk zijn, monitoren we inbreuken in de praktijk vanuit technisch oogpunt. Dit stelt ons in staat om onze testen aan te passen en te wijzigen op dezelfde manier als de manier waarop echte aanvallers werken.”

Intercept X Advanced scoort consistent het beste in het detecteren en stoppen van aanvallen. Het behaalde 100 procent Total Accuracy Ratingsvoor endpointbescherming van ondernemingen en bedrijven tot 250 medewerkers in de testrapporten van SE Labs 2019. Het heeft tot nu toe ook AAA-ratings behaald in elke SE Labs-test.

"Cybercriminelen zijn voortdurend bezig met het ontwikkelen van hun methoden en het lanceren van nieuwe aanvallen in een poging onopgemerkt te blijven", zegt Dan Schiappa, Chief Product Officer bij Sophos. “Geautomatiseerde, actieve aanvallen op bedrijven van elke omvang nemen toe en organisaties hebben nu meer dan ooit geavanceerde endpointbescherming nodig. Sophos zet zich in om nooit eerder vertoonde zero-day cyberaanvallen te stoppen, plus ransomware en andere aanvallen die cybercriminelen voortdurend gebruiken. Deze award is een bevestiging dat we organisaties helpen een stap voor te blijven."

Intercept X Advanced is de meest geavanceerde oplossing voor endpointpreventie in de branche, die meerdere beveiligingslagen biedt voor een ongeëvenaarde bescherming tegen geavanceerde aanvallen. Door gebruik te maken van deep learning en anti-exploittechnologie, stopt Intercept X Advanced het breedste scala aan bedreigingen door een uitgebreide, diepgaande aanpak van endpointbescherming te gebruiken.

20190905 SE Labs NL.docx

PR Consultant, Square Egg Communications