Sophos Nederland benoemt Daniëlle Meulenberg tot Channel Account Manager MSP West-Europa

Daniëlle Meulenberg is bij Sophos aangesteld als Channel Account Manager Managed Service Providers voor de West-Europese markt. In haar nieuwe functie wordt Meulenberg (45) het aanspreekpunt voor Sophos-resellers die Managed Services aan klanten aanbieden.

MSP omvat een maandelijkse securitylicentie die resellers bij Sophos afnemen en aan eindgebruikers doorverkopen. De eindgebruikers die Sophos maandelijkse subscriptiediensten afnemen, worden dus ook door deze resellers bediend.

“West-Europa is in dit geval Benelux, Frankrijk, Italië en Spanje met Portugal”, licht Daniëlle Meulenberg toe. “Deze landen zal ik voornamelijk vanuit het Nederlandse kantoor van Sophos in Oosterhout aansturen. MSP-resellers in de Benelux zal ik zelf bezoeken; voor mijn klanten in Frankrijk, Spanje en Portugal én Italië schakel ik mijn lokale channelcollega’s in.”

Daniëlle Meulenberg is al geruime tijd bij Sophos Nederland werkzaam. Ooit begon zij als Sales Assistant binnen de Nederlandse Sophos-organisatie waarna zij de functie van Channel Account Manager voor Small and Mid-Market Business (SMB) ruim een jaar vervulde. Vanaf april van dit jaar is zij dus in de functie van Channel Account Manager MSP West-Europa actief.

Sandra Van Hauwaert Square Egg BVBA

Square Egg Communications BVBA