Van de Poel en DKV vieren 20-jarig partnerschap

Transport Van de Poel en DKV Euro Service werken al 20 jaar intensief samen. Eind de jaren ’90 vonden beide bedrijven elkaar voor het eerst dankzij de DKV tankkaarten in België en bij uitbreiding in gans Europa. Sinds vorig jaar zijn daar verschillende toldiensten bijgekomen.

Transport Van de Poel draagt klantentevredenheid hoog in het vaandel. Het bedrijf doet er dan ook alles aan om goederen stipt en met zorg te leveren. Net daarom is het belangrijk om met een betrouwbare partner in zee te gaan voor de administratieve kant, zodat Van de Poel zich ten volle op de kernactiviteiten kan concentreren. Die partner hebben ze al 20 jaar lang gevonden in DKV Euro Service.

Luc Van de Poel, afgevaardigd bestuurder bij Transport Van de Poel, omschrijft het als volgt: “Het is onze missie om onze klanten elke dag opnieuw een kwaliteitsvolle service te bieden. Daarom is het belangrijk dat we samenwerken met partners die net als ons klantentevredenheid hoog aanschrijven. We weten dat DKV Euro Service zich zodanig organiseert om de klanten de beste service te bieden en daarin vinden we elkaar al 20 jaar lang.”

Het winnen van nieuwe klanten is een kant, maar het is cruciaal om onze huidige klanten tevreden te houden,” stelt Gertjan Breij, managing director van DKV Euro Service. “Dat doen we door bijkomende investeringen en uitbreidingen van het dienstenpakket. Dat we al 20 jaar nauw samenwerken met Van de Poel, is hier een mooi voorbeeld van. Ook in de toekomst blijven we inzetten op klantentevredenheid door onze klanten vroeger en intensiever te betrekken bij het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten. Daarnaast willen we een absolute voorloperrol spelen op gebied van EETS (een box voor alle Europese tolsystemen.

20170518-VDPoel-NL.docx