Vijfde Michelinster voor Restaurant d’Oude Pastorie

Michelin beloont restaurant al voor vijfde jaar op rij met ster

Reeds voor het vijfde jaar op rij bekroont Michelin het Lootse Restaurant d’Oude Pastorie met een ster. Dat is vanmiddag bekendgemaakt tijdens een plechtigheid naar aanleiding van de voorstelling van de nieuwe Michelingids 2019 op Horeca Expo in Gent.

Jan Audenaert over de nieuwe bekroning: “We zijn uiterst dankbaar voor deze fantastische erkenning, al voor het vijfde jaar op rij! Ons oog voor detail en onze creativiteit in de keuken werden de voorbije jaren erg geapprecieerd door de inspecteurs van de Michelin Gids. Deze nieuwe onderscheiding stimuleert ons voltallige team om vol goesting op de ingeslagen weg verder te gaan. We blijven kiezen voor absolute topproducten die aan de basis liggen van onze gerechten. Daarnaast investeren we resoluut in verschillende nieuwigheden zodat we ons cliënteel aangenaam kunnen blijven verrassen.”

Ook Ann Stevens, zakenpartner en echtgenote, klinkt heel enthousiast en erkentelijk: “Het is een hele prestatie om vijf jaar op rij te worden beloond met een Michelinster. We bedanken Michelin voor deze buitengewone erkenning en we feliciteren ons voltallig team voor de vele inspanningen. Een woordje van dank ook aan het adres van onze vele klanten voor het vertrouwen. We blijven hard werken aan de toekomst waarbij we de vele uitdagingen niet uit de weg gaan. Hard werken, vasthouden aan vaste waarden maar op tijd en stond innoveren en onze klanten verrassen. Daar gaan we voor!”

Bij d’Oude Pastorie kan men terecht voor de heerlijkste creaties en evenwichtige gerechten vertrekkende van verse, eersteklasproducten. Daarnaast is er een grote keuze bieren en wijnen uit goed gekozen en verrassende regio’s. Voeg daarbij een uiterst attente en vriendelijke bediening voor een culinair hoogstaande beleving.

20181119 Michelin een ster NL.docx

DOCX - 1.2 Mb