Volkswagen Group sluit wereldwijde deal met TomTom

Bestuurders van Volkswagen, Audi, Porsche, Skoda en Bentley blijven genieten van het rijden met TomTom Traffic

TomTom (TOM2) heeft een meerjarige verlenging van een bestaande Europese deal gekregen om zijn verkeersdienst te verlenen aan automerken van de Volkswagen Groep. Het gaat om Volkswagen, Audi, Porsche, Volkswagen bedrijfswagens, Skoda, Lamborghini en Bentley. Daarnaast is TomTom gekozen als verkeersdienstverlener voor Audi-voertuigen in China en Japan.

TomTom Traffic wordt gebruikt door autofabrikanten, overheden, app-ontwikkelaars en aanbieders van mobiliteitstoepassingen. Voor bestuurders biedt TomTom Traffic een nauwkeurige, real-time verkeersinformatiedienst, die ze helpt betere beslissingen te nemen en tijd te besparen op hun reis.

Antoine Saucier, Managing Director bij TomTom Automotive: “Automakers kiezen voor TomTom Traffic vanwege nauwkeurigheid, originaliteit en betrouwbaarheid. De hernieuwing van de overeenkomst tussen Volkswagen Group en TomTom en de uitbreiding van de overeenkomst met Audi in Azië is een fantastische bevestiging van onze kwaliteit.”

Sandra Van Hauwaert Square Egg BVBA

Square Egg Communications BVBA