Wim Feyen nieuwe Marketing Manager Sophos Benelux

Wim Feyen is als nieuwe Marketing Manager voor Sophos in de Benelux aangesteld. In zijn functie zal Feyen zich met verschillende activiteiten bezighouden. Hierbij zal hij zich niet alleen richten op de overall (marketing)strategie en het verbeteren van de brand awareness. Er zal ook een belangrijke rol zijn weggelegd voor de focus op eindklanten, dit uiteraard in samenwerking met Sophos-resellers. Daarnaast wil Feyen zich ook toeleggen op het ontwikkelen van kwalitatieve leads.

Wim Feyen (33 jaar) heeft zijn sporen binnen de IT-marketing ruimschoots verdiend. In de afgelopen negen jaar werkte hij zowel aan de distributie- als aan de vendorzijde. Voordat hij als Head of Marketing Benelux & Nordics voor Kaspersky aan de slag ging, was Feyen werkzaam als Commercial Marketing Manager Benelux voor Lenovo. Hier maakte hij voor het eerst kennis met Eric Farine, destijds Country Manager Lenovo en op dit moment als Sophos’ Regional Director Benelux een directe collega van Feyen.

Feyen: “Ik kijk enorm uit naar de komende periode. Met Sophos’ portfolio aan security-oplossingen richten we ons zowel op de KMO’s als op de ‘enterprise’-omgeving. In samenwerking met onze partners kunnen wij vanuit Marketing inspringen op het potenieel van deze markten samen.”

Wim Feyen woont in Hechtel (België, Limburg). Hij beschikt over een Bachelor in Bedrijfsmanagement, behaald aan de Hogeschool Limburg (2007). Vervolgens behaalde hij een Master Handelswetenschappen aan de Universiteit Brussel (2009), om er nog een jaar Strategic Management aan te voegen aan de Katholieke Universiteit Leuven (2010).

20200211 WimFeyen NL.docx

PR Consultant, Square Egg Communications